iPhone- och iPadSupport
Vi ser till att din iPhone eller iPad är uppdaterad, felfri och redo att prestera på topp – utan krångel.

Vanliga frågor
- Vad erbjuder ni för tjänster inom iPhone- och iPad-support?
Vi erbjuder ett brett utbud av tjänster för att säkerställa att din iPhone och iPad fungerar som de ska. Våra tjänster inkluderar felsökning, återställning, uppdatering av mjukvara, samt teknisk support för installation och konfiguration.
- Erbjuder ni fjärrsupport för iPhone- och iPad-problem?
Ja, vi erbjuder fjärrsupport för att hjälpa dig med tekniska problem utan att du behöver lämna ditt hem eller kontor. Genom fjärrsupport kan våra tekniker felsöka och lösa många vanliga problem snabbt och bekvämt.
- Hur bokar jag en tid för iPhone- och iPad-support?
För att boka en tid för support kan du kontakta oss via telefon, e-post eller klicka här för att komma till vårt bokningssystem. Vi är här för att hjälpa dig och ser fram emot att ge dig den bästa möjliga supporten för din iPhone och iPad. Behöver du istället hjälp med Mac eller ditt nätverk hjälper vi gärna till med det också.